نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پایان عزیزی خادم با رای قاطع هیات رییسه فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر: ۹۹۴۴۵
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
پایان عزیزی خادم با رای قاطع هیات رییسه فدراسیون فوتبال!
هیات رییسه فدراسیون فوتبال کشورمان با رایی قاطع، شهاب عزیزی خادم را از سمت ریاست فدراسیون فوتبال عزل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در شرایطی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که اعضا رای به برکناری شهاب عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون دادند.

در جلسه امروز شهاب عزیزی خادم، شهره موسوی، احمدرضا براتی، احسان اصولی، بهرام رضاییان، میرشاد ماجدی، طهمورث حیدری، مهرداد سراجی و خداداد افشاریان حضور داشتند. در آغاز این نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال طبق قانون اجازه حضور به بهاروند و حمیدرضا مهرعلی را نداد.

در این نشست دلایل این اتفاق و تمام اشتباهات یک سال اخیر عزیزی خادم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت برکناری رئیس فدراسیون فوتبال از سمت خود قطعی شد. در این جلسه ۸ رای برای برکناری رئیس فدراسیون فوتبال جمع آوری شد.

با برکناری عزیزی خادم عصر ادبیات عجیب و غریبی، چون خوبان عالم، مخلوقات وابسته، نفس حق و ... به پایان رسید. وی در تاریخ ۱۰ اسفند سال گذشته از مجمع فدراسیون فوتبال رای گرفت، اما او در فدراسیون فوتبال یک سال هم دوام نیاورد.

گفته می‌شود فردا قرار است مهرداد سراجی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->